tel Comenzi telefonice (L-V: 9-17) 031.428.26.35
email comenzi@e-librariescolara.ro
Categorii

Istorie. Manual pentru clasa a VI-a (Limba maghiara)

Istorie. Manual pentru clasa a VI-a (Limba maghiara)
Editura: All
Autor(i) Bogdan TeodorescuLiviu BurlecLiviu Lazar
Categoria: EducativAuxiliare si manuale scolare minoritatiMaghiaraClasa a-VI-a
ISBN: 973-9431-16-X
Cod produs: All-054
Disponibilitate: Indisponibil
An Aparitie: 2001
Nr Pagini: 192
Discount: 20%
Economisiti: 2,98 Lei
14,90 Lei
11,92 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 150 lei, livrarea se face gratuit prin Posta Romana in orice localitate din tara si prin Bookurier in Bucuresti, iar pentru comenzi mai mari de 200 de lei livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 150 lei costul transportului este de:

  • 8.99 lei/colet prin Posta Romana pentru comenzile cu valoare mai mica de 50 lei in orice localitate din tara
  • 11.99 lei/colet prin Posta Romana pentru comenzile cu valoare intre 51 si 150 lei in orice localitate din tara
  • 8.99 lei/colet prin Bookurier in Bucuresti
  • 9.99 lei/colet prin Bookurier in Otopeni, Pipera, Voluntari, Pantelimon, Dobroiesti, Popesti-Leordeni, Magurele, Bragadiru, Chiajna, Chitila, Buftea, Dudu, Rosu
  • 14.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Istorie. Manual pentru clasa a VI-a (Limba maghiara)

Manualul este aprobat prin Ordinul nr. 4258 din 02.07.1996, în urma ultimei licitaţii organizate de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii si este realizat in conformitate cu programa analitica aprobata de MEC Strabatand cele sapte veacuri ale istoriei prezentate în paginile manualului, elevii achizitioneaza cunostintele privind alte tari si culturi, care, alaturi de cea nationala, se constituie într-un patrimoniu cultural. Manualul realizeaza patru obiective: - dezvoltarea cunostintelor de cultura generala prin cunoasterea si întelegerea trecutului; - dezvolta perspective istorice asupra trecutului; - ajuta la dobandirea unor tehnici de investigare istorica, de analiza si interpretare a trecutului; - o întelegere mai buna a lumii în care traiesc elevii si aprecierea unor valori universale: democratie, drepturile omului, toleranta etc. În concordanta cu cerintele reformei curriculare, manualul este o sursa de interactiune între profesor si elevi, punand accentul pe dobandirea activa a cunostintelor si pe dezvoltarea de capacitati si atitudini. Sursele istorice nu sunt utilizate doar ca argumente de autoritate, ci sunt încorporate în discursul didactic si reprezinta principalele puncte de plecare în construirea situatiilor de învatare.   Mai multe tipuri de lectii raspund noilor cerinte educationale: - lectia clasica (dobandirea cunostintelor); - lectia de aprofundare pentru studiile de caz indicate de programa (accentul cade asupra extinderii informatiei si construirea de situatii de învatare care utilizeaza divers sursele istorice puse la dispozitie de manual); - lectia dosar tematic pentru temele de sinteza propuse de programa (prezentarea evenimentelor si a proceselor comune spatiului istoric european prin folosirea extinsa a surselor istorice si încurajarea elevilor în analiza nedirectionata a acestora); - lectia de evaluare (prezentarea unor scenarii de învatare, creand posibilitati de verificare si sistematizare a cunostintelor dobandite pe parcursul fiecarui capitol). Potrivit principiului îndrumarii elevilor pentru a-si forma reprezentari corecte si trainice despre realitatea istorica, manualul: - se conformeaza cerintelor programei scolare; - valorifica cunostintele, capacitatile si aptitudinile dobandite de elevi în anii anteriori de studii; - tine seama de particularitatile individuale si de grup, specifice varstei elevilor de clasa a VI-a. Principiile utilizate în elaborarea manualului respecta cerintele metodico-stiintifice din literatura recenta de specialitate: - cele impuse de particularitatile domeniului (noutatea informatiei si adecvarea discursului stiintific; optiunea asupra surselor istorice; complementaritatea surselor istorice) - cele didactice (diversificarea tipurilor de lectii; formularea sarcinilor de învatare si a comentariilor în functie de fiecare sursa istorica; repere pentru realizarea unor sarcini didactice mai complexe; scurte biografii ale personalitatilor studiate; integrarea evaluarii în procesul de predare-învatare; sugestii pentru lecturi si activitati ulterioare, cu rolul de a dezvolta pasiunea pentru istorie si pentru colectionarea materialului istoric). Prezentarea temelor din manual are loc în ordinea impusa de programa, urmarind, logic si cronologic, evenimentele si procesele istorice studiate si alternand elementele de comunicare, aprofundare, sinteza si evaluare a cunostintelor (evaluarea curenta si, în cadrul lectiei de sinteza, evaluarea sumativa).

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



e-librariescolara.ro © 2019