tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Economia industriei turistice

Economia industriei turistice
Editura: Universitara
Autor(i) Andreea Mihaela Baltaretu
Categoria(i): Business si economie
ISBN: 978-606-28-0502-9
Cod produs: Universitara-033
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2016
Format: 170x240
Nr Pagini: 294
Discount: 25%
Economisiti: 11,25 Lei
45,00 Lei
33,75 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

 
Oferta speciala

La fiecare carte comandata din categoria "Carti pentru premii" primiti GRATUIT o diploma la alegere in limita stocului.

Lista diplomelor disponibile o veti regasi aici Diplome scolare

La comenzile de carti din categoria "Carti pentru premii", pe langa diploma cadou si reducerea afisata in site, primiti urmatoarele reduceri suplimentare:

- Pentru comenzi mai mari de 700 lei - reducere 5%

- Pentru comenzi mai mari de 1000 lei - reducere 10%

Aceste reduceri se aplica automat in cosul dumneavoastra de cumparaturi.

Va rugam ca la finalizarea comenzii sa specificati modelul de diploma dorit in campul "Comentariile dumneavoastra"

Suntem prezenti si in SEAP/SICAP

0 opinii

Economia industriei turistice

Turismul reprezinta pentru multe tari ale lumii o industrie vitala si o activitate generatoare de venituri, prin efectele sale directe, indirecte si induse asupra celorlalte ramuri economice si asupra economiei pe ansamblu. Astfel, pentru al cincilea an consecutiv (2015), industria turistica a inregistrat o crestere (+2,8%) care a depasit-o pe cea a economiei mondiale (+2,3%) dar si pe cea a altor sectoare. Pe ansamblu, in anul 2015, turismul a generat 7,2 trilioane $ (9,8% din PIB-ul global) si a sprijinit crearea a 284 milioane locuri de munca, ceea ce inseamna ca 1 din 11 locuri de munca la nivel mondial sunt in industria turistica. Prognozele pentru anul 2016 arata o industrie turistica puternica, rezistenta si adaptabila, in ciuda sensibilitatii la anumiti factori precum terorismul si calamitatile naturale, cele mai mici preturi ale petrolului din ultimii ani stimuland cererea pentru transporturi la costuri reduse. Problemele de siguranta si securitate vor continua sa provoace dificultati in anii urmatori. Se asteapta ca industria turistica sa genereze pana in anul 2026 peste 370 milioane locuri de munca. O astfel de crestere va determina existenta a numeroase destinatii turistice din intreaga lume care sa ofere un mediu favorabil pentru dezvoltarea afacerilor. In acest scop, apare necesitatea unei colaborari eficiente intre institutiile publice si sectorul privat din intreaga lume. In acest context, lucrarea de fata intitulata „Economia industriei turistice”isi propune o analiza a acestei ramuri din punct de vedere economic si socio-cultural, apeland la date statistice consacrate oferite de Consiliul Mondial pentru Turism&Calatorii (WTTC) si de Organizatia Mondiala a Turismului (WTO), dar si la studii de caz pe forme de turism si destinatii turistice. Sunt abordate, deopotriva, atat evolutii si tendinte la nivel national si international cat si indicatori de eficienta economica si sociala a activitatii turistice. In lucrare sunt prezentate, pe langa elementele de ordin teoretic ce caracterizeaza aceasta disciplina, precum concepte, tipologii, metode, instrumente, indicatori de masurare, si elemente de patrimoniu romanesc situat pe Lista Patrimoniului Mondial UNESCO, precum patrimoniul material cat si cel imaterial, definitorii pentru locul si rolul Romaniei ca destinatie turistica la nivel mondial. Prin urmare, lucrarea de fata se adreseaza studentilor si masteranzilor care studiaza in cadrul facultatilor cu profil economic, turistic si geografic, cercetatorilor, specialistilor in domeniu, agentilor economici publici sau privati, institutiilor cu profil turistic, dar si turistilor de pretutindeni, reprezentand punctul de plecare in aprofundarea cercetarii de specialitate in domeniul turistic, geografic dar si in sectoarele conexe. De-a lungul timpului, oamenii s-au deplasat in scop turistic indiferent de intemperii, acte teroriste, calamitati naturale, nivelul preturilor, deoarece practicarea turismului le permite sa se relaxeze, sa-si refaca starea fizica si psihica, sa-si imbogateasca nivelul de cunoastere, sa-si faca noi prieteni reprezentati de alte persoane sau de natura si peisaje deosebite, ceea ce le permite sa o ia de la capat in fiecare zi.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare
Recent adaugate
-20%
Pachet bibliografie cls a XII-a + 5 diplome
164,80 Lei
131,84 Lei
-20%
Pachet bibliografie cls a XI-a + 5 diplome
106,98 Lei
85,58 Lei
-20%
Pachet bibliografie cls a X-a + 5 diplome
96,99 Lei
77,59 Lei
-20%
Pachet bibliografie cls a IX-a + 5 diplome
126,50 Lei
101,20 Lei
-40%
Vreau sa fiu cel mai bun clasa I + 55 Povesti clasice + diploma
69,99 Lei
41,99 Lei