tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Mass-media, religie, spatiu public

Mass-media, religie, spatiu public
Editura: Polirom
Autor(i) Mihai Coman
Categoria(i): Pedagogie si metodica
ISBN: 978-973-46-8314-7
Cod produs: Polirom-1350
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2020
Format: 160x235
Nr Pagini: 248
Discount: 10%
Economisiti: 4,00 Lei
39,95 Lei
35,96 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

 
Oferta speciala

La fiecare carte comandata din categoria "Carti pentru premii" primiti GRATUIT o diploma la alegere in limita stocului.

Lista diplomelor disponibile o veti regasi aici Diplome scolare

La comenzile de carti din categoria "Carti pentru premii", pe langa diploma cadou si reducerea afisata in site, primiti urmatoarele reduceri suplimentare:

- Pentru comenzi mai mari de 700 lei - reducere 5%

- Pentru comenzi mai mari de 1000 lei - reducere 10%

Aceste reduceri se aplica automat in cosul dumneavoastra de cumparaturi.

Va rugam ca la finalizarea comenzii sa specificati modelul de diploma dorit in campul "Comentariile dumneavoastra"

Suntem prezenti si in SEAP/SICAP

0 opinii

Mass-media, religie, spatiu public

Mass-media, religie, spatiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie si institutiile postmodernitatii (mass-media, industriile culturale, Internet, spatiu public, marketing si branding etc.). Este o lucrare stiintifica, deoarece corespunde standardelor de exigenta ale specialistilor, dar si abordabila, intrucit prezinta clar si concis temele analizate. Volumul ofera cititorului o imagine de ansamblu, panoramica, asupra formelor mereu in miscare prin care religia modeleaza institutii, produse si valori socioculturale moderne si este, la rindul sau, influentata de schimbarile generate de acestea. Lucrarea este produsul lecturilor, reflectiei si incercarilor de a prezenta si explica transformarile religiei in sfera culturii media din epoca postmoderna. Demersul constituie o dezvoltare fireasca a preocuparilor de antropologie mass-media concretizate de Mihai Coman in diverse volume si studii, ce au condus intr-un punct in care interesul pentru mitologiile mediatice si pentru relatia dintre ritual si mass-media a generat necesitatea integrarii respectivelor fenomene intr-un sistem mai larg, care nu putea fi altul decit al religiilor. Astfel, autorul abordeaza o gama foarte larga de subiecte, cazuri, teorii, concepte si axe de cercetare, in speranta ca volumul va reprezenta un reper pentru cei care vor sa se avinte spre aceste orizonturi.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare
Recent adaugate
-5%
Diploma cadouPrisaca
24,01 Lei
22,81 Lei
-5%
Diploma cadouCartea mea frumoasa
22,00 Lei
20,90 Lei
-20%
Pachet bibliografie cls a XII-a + 5 diplome
164,80 Lei
131,84 Lei
-20%
Pachet bibliografie cls a XI-a + 5 diplome
106,98 Lei
85,58 Lei