tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine
Editura: Trei
Autor(i) Philip ZimbardoMichael R. Leippe
Categoria: PsihologiePsihologia copilului
Traducator: Ruxandra Radulescu
ISBN: 978-606-40-1477-1
Cod produs: Trei-670
Disponibilitate: Indisponibil
An Aparitie: 2022
Format: 145x205
Nr Pagini: 736
Discount: 25%
Economisiti: 24,75 Lei
99,00 Lei
74,25 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

0 opinii

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

Influenta sociala este prezenta peste tot. Functioneaza oriunde, oricand. Pentru a functiona in cel mai eficient mod in lumea in care traim, e bine sa stim cum si cand sa folosim influenta sociala, sa fim in stare sa recunoastem cand cineva incearca sa ne convinga de ceva si sa intelegem cand sa acceptam sau sa respingem tentativele altor persoane de a ne persuada. In volumul de fata, autorii abordeaza in mod integrat o gama larga de studii, teorii si aplicatii practice din domeniul influentei sociale, acoperind toate subiectele principale din aceasta sfera, printre care persuasiunea, complianta, conformismul, obedienta, disonanta si autoatribuirea, conditionarea si invatarea sociala, relatia dintre atitudine si comportament, implicarea atitudinala, prejudecatile, comunicarea nonverbala si chiar influenta subliminala. Teoriile psihologiei sociale sunt prezentate intr-un stil antrenant si sunt ilustrate cu experimente si cercetari de teren descrise in detaliu, cu aplicatii si exemple din viata cotidiana, astfel incat aceasta carte sa fie atat utila in studierea influentei sociale, cat si agreabila ca lectura. Philip G. Zimbardo a fost profesor de psihologie la Universitatile Stanford, Yale, New York si Columbia si a fost presedinte al Asociatiei Americane de Psihologie. A scris numeroase articole si carti, fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetari din domeniul psihologiei sociale. La Editura Trei a aparut cartea sa Masculinitate furata. De ce tinerii barbati intampina probleme si ce e de facut. Michael R. Leippe este profesor de psihologie sociala la John Jay College of Criminal Justice, City University of New York si a predat la St. Norbert College, Adelphi University, Saint Louis University si Illinois State University. A studiat efectele influentei sociale in diferite domenii, acordand un interes deosebit psihologiei marturiei judiciare. Prin ce se caracterizau abilitatile retorice ale lui Martin Luther King, care l-au facut sa se remarce ca un extraordinar comunicator? Desigur, Martin Luther King a fost un vorbitor dinamic, care-si gasea cuvintele cu usurinta, un predicator experimentat care a adus in fata publicului larg o cadenta extraordinara si un puternic apel la sentimente. King reusea sa transmita publicului "energia" nonverbala adecvata. Expresiile sale faciale si tonalitatile speciale ale vocii sale – indicand furia, compasiunea, bucuria – se potriveau cu lucrurile pe care le spunea. Ascultandu-l sau privindu-l, nu aveai niciodata sentimentul ca vorbitorul ar fi nesincer sau neimplicat. Din contra, vedeai un om total dedicat unui ideal, inflacarat de o viziune a modului in care societatea s-ar putea schimba in mai bine. - Autorii Bill simte ca va fi si el "de gasca" daca fumeaza marijuana, iar prietenii lui ii dau asigurari ca va fi un lucru atat placut, cat si fara riscuri. Dovezile arata ca influenta colegilor si prietenilor este motivul cel mai important pentru inceperea consumului de marijuana. Dar oare va continua Bill sa fumeze marijuana? Probabil ca da. Un studiu in care a fost urmarita evolutia a mai mult de 600 de tineri din sudul Californiei pe o durata de opt ani, din scoala gimnaziala pana cand au implinit 20 de ani, a aratat stabilitatea consumului de droguri. Cel mai bun predictor al consumului de droguri dupa liceu a fost daca persoana a consumat droguri sau nu in perioada liceului. - Autorii Cuprins Cuvant‑inainte Prefata Multumiri 1. O lume a influentelor Procesele si contextele influentei sociale Povesti din galeria de onoare (si dezonoare) a influentei ABC‑ul influentei: atitudini, comportamente si cognitii O perspectiva a psihologiei sociale Ce urmeaza 2. Influentarea comportamentelor: Abordarile directe Cum invatam cand actiunile au rezultate Aprobare sau dezaprobare: puterea recompenselor sociale Conformarea: cum sa‑ti salvezi reputatia si sa castigi favoruri — si cunostinte Obedienta: justificarea comportamentului prin autoritate Psihologia instinctiva: influentarea prin euristica Punctul de plecare: atunci cand schimbarile interioare deriva din influentele exterioare 3. Influentarea atitudinilor prin comportament: Cand actiunea se transforma in credinta Atribuirea si autoatribuirea Auto‑persuadarea si jocul de rol Psihologia autojustificarii: teoria disonantei Nota de incheiere 4. Schimbarea atitudinilor prin persuadare: Crede‑ma pe cuvant Cautarea influentei: procesele de comparatie sociala A fi cautat in calitate de tinta: apelurile persuasive Prezentarea si expunerea Atentia Intelegerea Acceptarea: cea mai mare problema Un popas pe drumul catre persuadarea de lunga durata 5. Cum sa faci ca persuadarea sa dureze: Mentinerea atitudinii schimbate si urmarile comportamentale Premisele mentinerii noii atitudini: crearea unor atitudini puternice, clare si absolute Retentia sau mentinerea noii atitudini: persuadarea in timp Transpunerea atitudinilor in comportament: persuadarea finala Recompensele muncite ale persuadarii 6. A te opune influentei sau a o accepta: Laturile yin si yang ale persuadarii Mintea incapatanata: rezistenta si acceptarea selectiva Depasirea rezistentei: eliberarea eului totalitar Cealalta extrema: a fi o prada usoara Prejudecatile: atitudini care pot ucide Nota finala: cum sa ai o minte deschisa fara sa fii o prada usoara 7. Influenta, constientizarea si inconstientul: Cand ceea ce nu stii te poate schimba Constientizarea si constiinta influentei Mesaje nonverbale (si nu neaparat constiente) Stimulii subliminali: influenta neobservabila Constientizare si constiinta: o perspectiva de final 8. Influenta si sistemul juridic: Experiente vitale Abordarea acuzatoriala: persuadarea competitiva ajuta la infaptuirea dreptatii? Sectia de politie: cum se obtin probe de la oameni Sala de judecata: terenul de lupte persuasive Sala de deliberari Psihologia si domeniul juridic: o pledoarie finala 9. Influenta sociala in serviciul sanatatii si fericirii Influenta ecologista: poate persuadarea sa salveze planeta? Promovarea sanatatii Calea catre sanatatea mentala trece si prin psihologia sociala Influenta sociala, viata buna si viitorul personal Anexa A Cercetarea si metoda experimentala Anexa B Masurarea atitudinilor si a componentelor acestora Bibliografie

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare
Recent adaugate
-20%
Povesti de neuitat - litere de tipar
8,00 Lei
6,40 Lei
-20%
Ispravile lui Pacala
10,50 Lei
8,40 Lei
-20%
Invatam tabla adunarii si tabla scaderii
8,00 Lei
6,40 Lei
-20%
Invatam cuvinte magice
8,00 Lei
6,40 Lei
-20%
Creta fermecata
10,00 Lei
8,00 Lei