tel Comenzi telefonice (L-V: 9-16) 031.428.26.35
Categorii

Psihologia comunicarii Teorii si metode Editia a II-a revazuta si adaugita

Psihologia comunicarii Teorii si metode Editia a II-a revazuta si adaugita
Editura: Polirom
Autor(i) Jean-Claude Abric
Categoria(i): Pedagogie si metodica
ISBN: 978-973-46-8830-2
Cod produs: Polirom-817
Disponibilitate: In stoc
An Aparitie: 2022
Format: 160x235
Nr Pagini: 192
Discount: 10%
Economisiti: 3,49 Lei
34,95 Lei
31,45 Lei

+ -
Modalitati de livrare

Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.

Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:

  • 9.99 lei/colet prin curier la easybox Sameday
  • 10.99 lei/colet prin curier in Bucuresti
  • 12.99 lei/colet prin curier la nivel national

mai multe informatii despre livrare

 

 
Oferta speciala

La fiecare carte comandata din categoria "Carti pentru premii" primiti GRATUIT o diploma la alegere in limita stocului.

Lista diplomelor disponibile o veti regasi aici Diplome scolare

La comenzile de carti din categoria "Carti pentru premii", pe langa diploma cadou si reducerea afisata in site, primiti urmatoarele reduceri suplimentare:

- Pentru comenzi mai mari de 700 lei - reducere 5%

- Pentru comenzi mai mari de 1000 lei - reducere 10%

Aceste reduceri se aplica automat in cosul dumneavoastra de cumparaturi.

Va rugam ca la finalizarea comenzii sa specificati modelul de diploma dorit in campul "Comentariile dumneavoastra"

Suntem prezenti si in SEAP/SICAP

0 opinii

Psihologia comunicarii Teorii si metode Editia a II-a revazuta si adaugita

Conceputa in termeni simpli si accesibili, noua editie, revazuta si adaugita, a Psihologiei comunicarii prezinta diferite teorii aplicabile comunicarii umane, precum si tehnicile ce decurg din acestea. Pornind de la ideea ca orice comunicare este, inainte de toate, o interactiune, autorul dezvolta urmatoarele teme: factorii generali care intervin in situatiile de comunicare; comunicarea interindividuala, necesitatea unei ascultari atente si modelele circumscrise interviului; abordarile experimentale ale fenomenelor de grup; dinamica proprie comunicarii in grup, observarea si dirijarea instruirilor in grup; relatiile dintre comunicare si influenta sociala: conformismul, inovatia, rolul minoritatilor si al majoritatilor. Avem in fata o carte de initiere in psihologia sociala a comunicarii, in cadrul careia teoria si metodologia sunt strans legate, garantand astfel o abordare riguroasa a situatiilor de comunicare, ce nu exclude implicatiile practice.

Spune-ti opinia

Numele tau:


Opinia ta: Notă: Codul HTML este citit ca si text!

Nota: Rau           Bun

Introduceti codul din imagine:



Produse asemanatoare
Recent adaugate
-5%
Diploma cadouPrisaca
24,01 Lei
22,81 Lei
-5%
Diploma cadouCartea mea frumoasa
22,00 Lei
20,90 Lei
-20%
Pachet bibliografie cls a XII-a + 5 diplome
164,80 Lei
131,84 Lei
-20%
Pachet bibliografie cls a XI-a + 5 diplome
106,98 Lei
85,58 Lei