Pentru comenzi mai mari de 200 lei, livrarea se face gratuit la nivel national prin Curier in orice localitate din tara.
Pentru comenzile de pana la 200 lei costul transportului este de:
mai multe informatii despre livrare
De ce au nevoie cu adevarat bebelusii si copiii mici? In aceasta carte, autorii definesc ceea ce fiecare copil trebuie sa primeasca in primii ani de viata. Ei abordeaza problema ingrijirilor si tipurilor de interactiuni care trebuie sa existe intre copiii mici si parintii sau persoanele care ii ingrijesc: cresele cu program normal sau saptamanal, in care educatoarele si ingrijitoarele lucreaza in schimburi, ingrijirea de grup, ingrijirea de catre bone sau alte persoane, adoptia. Acestei nevoi primordiale i se adauga altele, la fel de importante: nevoia de protectie fizica, siguranta si ordine, nevoia de experiente care sa se adapteze diferentelor individuale, de experiente de dezvoltare adecvate, nevoia de stabilire a limitelor, de structura si asteptari, precum si nevoia de a trai intr-o comunitate stabila si suportiva, cu o continuitate culturala. Cu o ingrijire adaptata la diferentele individuale, multi copii nascuti chiar si cu deficiente grave se pot dezvolta mai bine decat ar fi de asteptat. Intr-o analiza recenta a peste 200 de copii diagnosticati cu afectiuni din spectrul autist, majoritatea s-au bucurat de o imbunatatire semnificativa a functionarii psihice si emotionale atunci cand parintii lor si o echipa de terapeuti au reusit sa abordeze diferentele individuale si sa descopere „cheile" potrivite. Aceasta realizare arata ca trasaturile fiziologice in sine nu limiteaza sau nu definesc neaparat potentialul unui copil. Toti parintii vor sa stie daca bebelusul lor se dezvolta bine si ce sa faca daca exista dificultati. Sunt suficiente vechile repere ajutatoare, precum luarea in greutate, realizarile motorii semnificative (statul in sezut, mersul de-a busilea si mersul) si unele realizari semnificative cognitive si de limbaj (de exemplu, emiterea de sunete si apoi articularea de cuvinte)? In prezent, putem sa facem mai mult. Putem sa monitorizam in acelasi timp dezvoltarea intelectuala, sociala si emotionala a bebelusului si sa depistam dificultatile de dezvoltare, de invatare si de comportament mai devreme ca niciodata. T. Berry Brazelton, doctor in medicina, fondatorul Sectiei de Dezvoltare a Copilului din cadrul Spitalului de Pediatrie din Boston, este profesor emerit de pediatrie clinica la Facultatea de Medicina a Universitatii Harvard. Autor a peste 200 de lucrari stiintifice, dr. Brazelton a scris 28 de carti destinate atat specialistilor, cat si publicului larg, printre care Touchpoints (Puncte de cotitura), tradusa in optsprezece limbi. Una dintre cele mai importante realizari ale dr. Brazelton este Scala de Evaluare a Comportamentului Neonatal (NBAS). Dr. Stanley I. Greenspan este profesor clinician de psihiatrie si pediatrie la Facultatea de Medicina a Universitatii George Washington, psihiatru de copii, psihanalist-supervizor de copii la Washington Psychoanalytic Institute.